ONMOGELIJK 1e bedrijf: 1. Ouverture: in de loods achtergrond: Bellenorgel speelt in gastenverblijf. propellers - rain - sirene 2. GMT: prop_lites task ON benen verschijnen naar beneden hangend door zoldering 3. GMT: propbal: drie propellers - algoritmisch 6-been-animatie met draaiende propellers afdaling dansers via trap wanneer de dansers beneden zijn aangekomen van de trap af: 4. GMT: prop (interaktief met picradars) godfried loopt door naar einde loods bu de manuele sirene 5. GMT: Pic-drip (dripper, met picradars) regendans met propellers wanneer de dansers naar voor komen, buiten bereik van de radars... 6. GMT: Curtain (veel regen!) buitenbrengen publiek Dansers, dreigend naar publiek toe. Publiek moet naar buiten gedwongen worden via deuropening Sirene naar hoogtepunt. 7. GMT: Storm: publiek verlaat de loods. De storm blijft aan tot iedereen buiten is. Sirene loopt uit. 8. Kristof (propellers uischakelen!) en Godfried naar Tetraeder, voor centrale gong. Mattias aan lichtorgel zaal 2e bedrijf: 9. Schommelscene grote gang: Dominica en Emilie met grote gong. Dubbele slinger: schommel en klopper [Vitello gemapt op 1 picradar?] Bij verlaten schommel: trajekt voa springers in de gang. Beweging naar gong 3. (Domi komt laatst aan bij haar gong) 10. Publiek naar zitplaats in de tetraeder Emilie: naar gong 2. GMT: Hybr stukje Xavier [begint na de derde slag van de grote gong] Licht aan op Hybr Licht aan de op de drie hoog opgehangen javaanse gongs. 3e bedrijf: 11. Driehoeksscene met 3 gongs en drie dansers Extreem trage opbouw, in driehoek formatie met namuda gesture control system. Eerste ronde: (onmiddellijk na einde Hybr stuk) 3 gongslagen (G, E, D) dan van heel traag naar snel. GMT mappings gestures: [Namuda kompilatie] Bello @ speedup Bello @ colission Bello @ edgy Belly @ edgy (slow and sparce) Vacca @ speedup Psch @ smooth Sire @ smooth Llor @ theatrical colision Bells, troms, vacca @ snelheid Springers-sirene @ amplitude x Vacca, belly @ theatrical colission Heel traag wordt het wisselen van plaats en gong in snelheid opgedreven. 12. Neervallen van de dansers voor dood in driehoeksformatie Sire + sirene van springers (interaktief op smooth) 13. desolate finale: alle leven is uitgestorven. Licht: rood + robots rood. Kleine komfortzoekende bewegingen blijven in de gevallen lichamen. GMT-player: Stukje Lara. 14. groeten